dittan..?

Har suttit och lekt lite i min testblogg men vetisjutton hur det kommer se ut hos andra, måste kila upp till syrran sen och se hur sidan ser ut där. Jessica skulle du med vilja kolla sen hur sidan ser ut hos dig? Bara att hojta om du har tid så får du lösen.

Nehe nu är det dags att byta en bajsblöja känner jag och efter det tänker jag hoppa ner i badet med en bok. :) och efter badet blir det att fixa en ungspannkaka tror jag då det inte blev någon igår, jag blev trött och bara inte orkade laga mat så det blev en tur till Macdonalds istället igår. ;)

Vad sjutton skriver man för rubrik när man inte kommer på något passande till inlägget?

Kommentarer
Postat av: Jessica
2009-04-18 @ 19:28:18
URL: http://Http://banditkoll.blogg.se

Tja! Visst kan jag kolla, men jag har minne som en räka så jag har inget lösen eller ens adressen kvar. Maila mig det på [email protected] så kollar jag under kvällen och återkommer. Är det ok?

Kram!!

Jessica


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback