Snart dags för dop!

Japp tiden springer iväg och det är dags för dop, Alice dop. Mina tidigare barn har varit runt 3 månader när de döpts, Alice kommer nog nästan hinna bli 4 månader, kanske 5 månader innan det är dags (nee har inte bokat än men ska). Gud jag hoppas verkligen att Alice kan ha den fina dopklänningen då (hon är ju lite större redan nu än vad både Robin och Liam var, tänk då om 1-2 månader), jag vill ha samma som jag haft till Robin och Liam. Det blir att leta fram den väldigt snart för att kolla så den passar.
.
Jag håller även på att fundera på dukning och inbjudningskort, jag är ganska hundra på vilka färger jag ska använda mig av och det blir inte två färger utan 4 färger tror jag. :) Mer om dukning och hur korten kommer se ut får ni se senare när det är klart. :)
.
Nyfikna på att se Liams dop? Bara att klicka på länken. Tyvärr har jag inga bilder här i bloggen från min äldsta grabb Robins dop, men hmm.. kanske ska scanna in de och visa er? Skulle det vara intressant och kul för er att få se? :)

Kommentarer
Postat av: Karin
2012-01-20 @ 06:45:27

Oh vad roligt med dop jag verkligen älskar sådant, dop bröllop kalas m.m. Jag ser fram emot att få se bilder sen. :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback