Godmorgon godmorgon..

Det var ett tag sen jag skrev men jag har fullt upp och kommer ha det ett bra tag framöver. Jag har nämligen börjat jobba, vi har öppnat eget och ja det tar mer tid än vad jag trodde. Tex igår skulle jag ha varit hemma till 13:00 men var inte hemma förrens runt 15:00, satt i möte med en grossist och sen städade jag lite för att hjälpa en som jobbar på vårt ställe då hon trodde att hon inte skulle hinna klart med allt. Såhär i början måste man ju ställa upp på varann då nästan allt är nytt för både mig och den tjej som jobbar med mig.
.
Så nu vet ni varför det är dött här, jag hoppas såklart på att det ska bli bättre framöver men mitt IRLliv, jobb och barn kommer före bloggen vilket ni säkert förstår. :)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback