Alice har fått en tand! Krypning..

Har ju glömt att berätta det att Alice fått sin första tand, jag upptäckte det för 4 dagar sen (4/5). =) Är som ett litet riskorn än så länge. :)
.
Vet inte om jag nämt det här i bloggen eller om det bara var på FB men vi har varit lite snåla på magläge när det gäller Alice då hon bara kräks när hon ligger på mage + att hon inte gillade det förut och jag trodde det kanske kunde ha påverkat hennes utveckling då magläge tränar deras ryggar, att hon skulle bli efter med ålning och krypning men nu i dag har hon börjat ta sig upp på knä dock får hon gärna vänta ett tag till med det, det räcker med att hon rullar sig fram dit hon vill. :)
.
Bjuder på en liten bild på min sötnöt. <3
.
.   


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback