MVC tid, träffade en läkare

En sån bra läkare jag träffat idag (igen, hade henne när jag väntade Alice)! Två remisser fixade, en till mr-röntgen och till en sjukgymnast för regelbunden hjälp.

Annars så fick jag levexin (stavas det så? Nåväl medicin för sköldkörteln), ni som har mig som vän på FB vet att jag även har ont i höfter och rygg, läkaren sa att det var foglossning jag hade då jag förklarade så hon fattade, sjukt att få det redan i vecka 14-15. Angående ryggen så är hon osäker på varför jag har ont därav mr-röntgen.

Nåväl besöket kändes bra, fick även se "knottan" igen och nu ser jag fram emot nästa/tredje UL:et som är den 30:e april. :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim
2012-04-11 @ 22:16:37
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Åh en liten bebis till på väg =)

Grattis till er!

Postat av: Rebecca
2012-04-12 @ 23:57:26
URL: http://geshiia.blogg.se/

Tack <3


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback