Ser förjävligt ut..

Ja lägenheten som jag förövrigt hatar, den skulle behövas storstädas. Massa rentvätt som behöver vikas, köksluckor som behöver tvättas av, fattar inte hur folk kan missa att de spiller på de? Med folk menar jag barnen och killen. Sen behövs det dammas, dammsugas och skuras golv. Funderar på att muta ungarna med varsin hundralapp om de hjälper mig att städa. Hatar att städa speciellt när andra skiter i att de stökar ner. :/
.
.
Att göra lista!
.
* Vika MASSOR av tvätt
* Tvätta
* Damma
* Dammsuga
* Skuras golv
* Göra rent akvariumen
* Vattna blommor
* Sopa/damsuga av balkongen
* Piska matta och stolsdynor (de på balkongen)
* Tvätta matta och stolsdynor (de på balkongen)
.
.
Eller är det någon som känner för att hjälpa till..? ;)

Kommentarer
Postat av: Esmeralda
2012-04-04 @ 11:50:49

Vad värdelöst att behöva vara morsa åt sin egen kille. Värsta kapet du, när han inte städar efter sig som du nämner.

Postat av: Anonym
2012-04-04 @ 23:41:35

alla kan inte vara så perfekt som du Esmeralda. Herregud alla har sina brister, lika så du antar jag.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback