Libero måste ju vara Sveriges sämsta blöjsort!

När har kört med libero sen Alice föddes men det är väldigt ofta blöjan har läckt på natten och då är blöjan helt torr framtill. + att de luktade ju kiss nästan på en gång.
Testade Icas egna i 2 veckor och aldrig läckte det under natten, tror jag ska köra på de från o med nu.
Testade libero i natt igen, torr framtill men ändå en nerkissad säng. :/
Jag har kört med Liberos blöjor sen Alice föddes men det är väldigt ofta blöjan har läckt på natten och då är blöjan helt torr framtill. + att de luktade ju kiss nästan på en gång.
.
Jag testade Icas egna i 2 veckor och aldrig läckte det under natten eller luktade kiss, tror jag ska köra på de från o med nu. Testade dock Libero i natt igen då vi hade några blöjor kvar av den sorten, torr framtill och inte alls jättekissig baktill men ändå en nerkissad säng. :/
.
Och ja, jag sätter blöjan rätt, har rätt storlek och byter ofta. ;)

Kommentarer
Postat av: Anders
2012-05-17 @ 11:00:51

För oss är det tvärt om. Har ett barn på just fyllda två år. Libero sitter bra och läcker i princip aldrig. Bara om den är riktigt riktigt full. Har hänt ett fåtal gånger.

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn
2012-05-21 @ 08:55:30
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Vad olika det kan vara... ^^ Vi kan bara använda Libero. Har testat både pampers, ica, coop, lidl's och några andra - men libero är dom enda som funkar riktigt bra. De andra läcker igenom, håller inte torrt eller bildar små "kristaller". Och så har det vart på både Rasmus, Jonathan och Noah :O


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback