Dopgöra!

Nu börjar dopet närma sig, det är bara en vecka kvar!! Tiden går verkligen fort. Hahaha jag är sen med att skicka inbjudan, jag hade velat gjort det för en vecka sen men har skjutit upp det (tur att nästan alla vet att det är dop ändå).
.
Barnens kläder är fixade, Alice kläder är så söta! Ska lägga upp en bild senare åt er på Alice kläder. :) Blommarregemang är beställda och jag fick ett sjukt bra pris för 3 st arregemang, jag tror jag köpt allt till dopdukningen (sitter fortfarande och funderar på om jag ska ha något mer), dopkorten ska postas imorgon och de ska ni med få se här på bloggen, ja se hur de blev.
.
På måndag ska vi träffa prästen och gå igenom allt med dopet.
.
.
ATT GÖRA LISTA:
* Köpa papper och tillbehör för att göra inbjudningskort)
* Göra dopinbjudan
* Kontakta tårtfixare (blir både vanlig tårta + smörgåstårta)
* Kontakta blomarregemangfixare
* Kontakta präst/kyrkan
* Träffa prästen
* Skicka inbjudningar
* Fixa en dopbok (riktigt kul att ha)
* Köpa det som behövs till dukningen (funderar på om jag ska fixa något mer)
* Leta fram kläder till dopet/köpa nya
* Leta fram dopklänningen
* Hämta nyckel till lokalen
* Duka i lokalen
* Fixa tackkort
* Se till att kamran är klar för användning
.* Fixa någon som fotar (hihi har 3 st frivilliga)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback