Japp jag lever och det känns med!

Hej hej.. var ett tag sen, kikar dock in då och då. :)
 
Hos oss rullar det på, Alice har för en månad sen fyllt ett år, Liam han har med fyllt, hela fem år. André har hunnit blivit 3 månader och jag har börjat jobba för en månad sen. Äldsta grabben har börjat 7:an, först gick han på Södra skolan men vi har tvingast byta till annan skola och passade på att testa en friskola.
 
Att vara mamma till två små känns ska ni veta hahaha speciellt de dagar då André vägrar sova på nätterna, ja även de nätter då han sover men vaknar för mat. Låt säga såhär.. mat innan han somnar runt 22:00, sen vaknar han runt 03:30 för mat och ny blöja sen får man ju sitta ett tag för att rapa och söva och sen upp igen runt 06:00 för mat och ny blöja och på detta så vaknar jag av minsta ljud, någon som går på toa på nätterna, Alice eller André som låter/snarkar/m.m. de bästa dagarna är nog när detta ovan sker + att man ska upp och jobba på morgonen. ;)
 
Ni har ju bara sett André som nyfödd så jag slänger med några bilder på gobiten. <3 Nyfiken på fler bilder så tror jag att min Facebook har öppna album.
 
 
 
 
Förutom det ovan så har det hänt en massa saker hos oss sen sist jag skrev, några exempel äldsta grabben klättra i träd och ramla ner (4 meter högt) och åkte på sprucken mjälte och hamnade på intensiven, killens dotter fick Andrés vassa nagel i ögat och skade hornhinnan, Liams pappa åkte på cancer för ett tag sen, opererade bort knölen för att nu för ett tag sen få veta att det spridit sig till njuren. Bilen pajjade på vägen till eskilstuna sist och det är över en månad sen och igår fick vi hem den (tur att man har en snäll bror som lånade/lånar ut sin bil till oss), jag har ont i magen och haft sen André låg i magen.
 
Sen har det hänt andra saker men de är mer privata så de hoppar jag över med att skriva här. Men ja det har varit fullt upp kan man säga.
 
 
 
 
Nåja skulle bara skriva lite så ni ser att man lever och ja det gör jag och det känns med. ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim
2012-11-26 @ 21:49:54
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kram!

Postat av: Patrik
2012-11-27 @ 10:50:15
URL: http://www.24dagar.se

Hej!

Jag kommer från ett företag som heter Actionstudios, och vi har gjort en julkalender oberoende av SVT. www.24dagar.se är vår adress.

Vi såg att du har barn i precis rätt ålder, och vår kalender kan förhoppningsvis roa både vuxna och barn, så att hela familjen kan titta :)

(Barn under sju år bör nog ha en vuxen med sig i vilket fall som helst, för ibland kan det nog bli lite läskigt för de minsta. Jag minns själv när jag var fem år och var livrädd för SVTs 'Jul i Kapernaum'.)

Så förhoppningsvis tycker du att 24 Dagar verkar intressant och vill visa den för dina barn, och kanske till och med sprida den vidare till dina läsare! :)

Ha det fint! :)

Postat av: Nails By Dolly
2012-12-02 @ 22:15:09
URL: http://nailsbydolly.blogg.se/

Trevlig blogg :)

Var gärna med i min nagel tävling där du kan vinna en nagelförstärkning =)

Postat av: Nails By Dolly
2012-12-02 @ 22:15:27
URL: http://nailsbydolly.blogg.se

Trevlig blogg :)

Var gärna med i min nagel tävling där du kan vinna en nagelförstärkning =)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback