Halloj 2012!

Halloj 2012!

Det nya året startar vi med att fira med en jävla magsjuka, både skitit och spytt en massa och det var då varken trevligt eller skoj. Så jävla hemskt, hatar att spy. :(

Något bra 2012 är att jag fått ihop några kartonger med kläder, en sittvagn och två madrasser till den där familjen jag nämde i förra inlägget. =) Förövrigt så fick de en liten tös som ska heta Nor vilket betyder ljus på deras språk. Om någon vill skänka en liggvagn eller en bilstol så är det bara att hojta, en bilstol skulle vara perfekt till hemfärden från BB (hon och bebis blir kvar några dagar) och vid tillfällen då de kanske får låna bil för att ta sig till sjukhus och andra nödvändiga ställen.

Som sagt bara att hojta och ni snälla människor som skänkt via bloggen och Facebook..
TACK SÅ HIMLA MYCKET! :)

Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson-Stalltjej.se
2012-01-07 @ 12:57:17
URL: http://stalltjej.se

Ibland hade det varit smidigt att bo kvar i Katrineholm.. har en del saker som de skulle kunnat få men det är så jäkla långt att åka och lämna ju..


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback