BVCläkare och prickar

Vi var ju på BVC i förrgår med vår pricka lilla tjej, hormonprickar ville läkaren ha det till men OM de blev mer prickar tills den 21 december (då nästa läkarbesök är) så skulle vi diskuttera vad som skulle behövas göras. Suck!

Jag försökte förklara att det bara blir mer och mer prickar på lilla Alice, först var det ju bara i ansiktet sen spred det sig ner mot hals och bakom öronen, sen nacken och igårmorse hade hon axlarna fulla och några på bröst och magen. Idag när jag titta hade hon mer på magen och några vid snippan. Spelade tydligen ingen roll att det kommer mer o mer utan det är tydligen från igår fram till den 21:a som gäller.

Jag hoppas verkligen att det bara är hormonprickar och inte tex mjölkallergi, fatta vilket jobb det måste vara, iallafall när det är dags för fast föda. Jag är sämst på allt som har med kost att göra (har inte ens koll på maten för diabetes trots att jag ska äta efter det även fast min lilla graviditetsdiabetes är borta) och skulle inte förvåna mig att den födan är extra dyr med. Nej jag håller tummarna på att det just bara är hormonprickar.

Vill du se bilder på prickarna så hittar du de HÄR.

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback