Min prickiga lilla tjej :(

Min lilla tjeja har blivit prickig, hormonprickar säger BVC men jag är fan osäker. Jag tycker det är förmycket för att vara hormonprickar och mer och mer blir det, imorse när jag vaknade såg jag att det sitter massor ner mot hals och på axlarna, det hade även kommit en del på hennes bröst och mage.

Hon är prickig och röd, ibland är det mer rött, ibland mindre rött, det kommer och går det röda. Ibland så är de lite upphöjda/svullna i en klump (gah jag och förklara), det blir fler o fler och ja de blir tättare och tättare, snart är de väl så tätta att det kommer se ut som en enda jätteprick.

Jag ringde förra veckan till sjukhuset om en läkartid till Alice men de tyckte jag kunde vänta till nästa BVCläkartid (den är nu idag), ska bli intressant att se vad de säger.

Delar med mig av några bilder, det är tyvärr väldigt dåliga bilder.. men av det ni ser vad tror ni? Kan ju säga att det ser värre ut idag än vad det gör på bilderna.



Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-12-06 @ 14:10:37
URL: http://phantazia.blogg.se/

hmm... knepigt det dära... hasr ingen bra gissning. Berätta vad läkarn säger..


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback