Våran julafton!

Goddagens! Har ju missat att publicera inlägget från våran julafton. :( Men slänger upp det nu istället, bättre sent än aldrig eller vad är det man brukar säga?
.
Jag, A och våra barn firade julafton på nyår då jag höll på att flytta på självaste julafton. Vi firade lite enkelt, bara jag, A och våra barn som sagt. Vi åt god julmat eller vi lagade bara till det som vi vet att alla äter från julbordet, dumt att laga saker som ingen äter eller hur? :)
.
Hahaha granen eller rättare sagt julklapparna ser mesigt ut, när vi firar ihop med släkten (ja den lilla man har och ja trist att vi inte firade med släkten i år men ja det finns ju sina orsaker och nej det handlar inte om att jag flyttade i samma veva) så brukar det verkligen vara MASSOR av paket under granen men i år är det bara paket under granen till våra barn.
.
Barnen fick kläder, leksaker, mobiler (ja de två äldsta, jag hade köpt en till Robin och A en till sin dotter), godis. Ja det barn brukar få på julafton. Orkar inte rabbla upp vad exakt de fick, ni ser lite på bilderna här nedan, det får räcka. :)
.
HÖJDPUNKTER! A:s son grät av lycka när han öppnade sin transformers bil från CARS, det är inte ofta man får se det. ;) A:s dotter skrek av lycka när hon öppnade sin julklapp som inehöll mobil. =) Precis SÅ ska det vara. Mina ungar sa inte så mycket, de blev självklart glada men de visade det inte på samma sätt som A:s barn. Tråkiga ungar! ;)
.
Slängde med en bild på årets julkorgar jag gjort, de uppskattedes kan jag lova. Innehållet är årets glögg, russin&mandlar, lite olika sorters choklad, julpaket med triss, nötter och en rolig liten julgranspynt. :)
.
Förövrigt.. här kan ni se lite hur vi bor med (allt är inte klart, ska upp hyllor, lampan ska sättas rätt, ny soffa önskas väldigt mycket m.m.. Jag trivs inte alls!), där granen står på bilden står det nu ett stort akvarium. Ja jag vet gardinerna är förkorta, tur att jag bara sytt upp de och struntade i att klippa av de, finns inget fulare än förkorta gardiner! Och då menar jag när vi pratar om gardiner, jo nåt som skulle vara fulare än ett par förkorta gardiner är ett par riktigt jävla fula gardiner. ;)
.
Äsch ska sluta babbla nu hahaha
.
.

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin
2012-01-27 @ 07:04:19

Ni ser ut att ha haft en trevlig julafton trots att det bara var du, din kille och era barn. :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback