H&M shopping?

Jag sa ju att jag shoppat lite i detta inlägget och skulle visa er shoppingen, det är ju ett tag sen men visar er endå då jag lovat er det. ;)
.
Kläderna är från H&M och ja helt ärligt så brukar jag inte köpa så ofta därifrån, tidigare (innan Alice kom) så tyckte ja de hade fula och tråkiga kläder, speciellt för pojkar så struntade oftas att ens gå in på H&M. När jag fick veta att jag väntade en tjej så började jag ju ha mer koll på vad för flickkläder folk hade på sina barn, gillade jag något så frågade jag var de köpt plagget och många gånger så sa de H&M så jag tog mod till mig och knatade in på hm. ;)
.
Nåja här under är bild på den dagens shopping som jag nämde i det länkade inlägget, jag och killen shoppade ju även lite igår när vi var i Norrköping, frågan är om jag vågar visa? Det kanske blir värsta ramaskriet i bloggen då? massa anonyma kommentarer om att jag skryter för att jag visar några av alla plagg jag köper. Kommentarer om min ekonomi osv. Jag ska fundera på om jag ska lägga upp bilder eller inte.
.
.

Kommentarer
Postat av: jessica
2012-01-26 @ 20:30:09
URL: http://www.nattstad.se/pez

kikar in, såg din länk på familjeliv

Postat av: Karin
2012-01-27 @ 06:57:12

Fina plagg :-)



skit i vad andra människor tycker, de har inte något med din ekonomi att göra.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback