Polarn o. Pyret, årets skaljackor!

Hmm.. Svart med olika färger på dragkedjorna eller grågrön med röda dragkedjor till Liam? Ja det är frågan. Vilken är eran favorit av årets skaljackor? :) Jag är väldigt sugen på den svarta men frågan är om den är lättsåld nästa år? Den grågröna gillar jag med och skulle vara snyggt med röd vindfleece och en rödrandig mössa, typ som den på bilden.
.
Jag är sjukt nyfiken på årets matchande mössor till skaljackorna. Man kan ju ha massor av olika mössor till den svarta jackan medans den grågröna så är det max 4 färger man kan ha (grågrön, röd, svart och vit).
.
Det blir att fundera lite till.. Jag ska till Norrköping imorgon med killen så då blir det att kika på de som hunnit komma till butik, får se om det blir något köp eller inte då. :)
.
.


Kommentarer
Postat av: Johanna, Villa Svea
2012-01-24 @ 21:07:25
URL: http://www.villa-svea.blogspot.com

Tack för titten inne hos mig!!



Ska kika runt här hos dig nu...



Take Care/ Johanna, Villa Svea

Postat av: trendy dresses
2012-02-21 @ 09:12:07
URL: http://www.terrabeads.com/t-skirts.aspx

Your post is extremely wonderful and educational. People can learn a good deal from this article

Postat av: 123
2012-02-21 @ 09:12:42

The site very great and reminds me hot <a href="http://www.terrabeads.com/t-women-jeans.aspx">womens jeans</a> that helps me would like to smile


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback