Onsdagsshopping..

Äsch vafan! Jag tänker inte bry mig om er som störs sig på min shopping, det är ingen som tvingar er att titta eller läsa. :) Här nedan kommer iallafall Alice shopping från i onsdags, det blev en del hmm.. rosa, vitt, ja ljusa plagg!? Hahaha jag som sa när jag väntade Alice att jag INTE kommer köpa massa rosa, röda och lila kläder utan köra på med mitt färgglada men ack så fel jag hade, jag köper mer rosa, vitt, grått, beige än färgglatt men ibland slinker det med färgglada små plagg. =)
.
Liam fick bara en Polarn o. Pyret jacka + en mössa i klädesväg, han fick även en "back" eller vad man ska kalla det från RUSTA, självklart cars/bilar tema på. ;)
.
Robin fick en jacka från New yoorker (stava rätt) och ett gäng t-shirts. A köpte en skitsnygg väst till sin dotter från samma butik och ett gäng med strumpor från H&M, jag hittade ett par stövlar till mig själv (hahaha det var dags, har använt min sons skor senaste halvåret då jag är för snål för att handla åt mig själv) och A köpte en jacka till sig så det blev en del shopping i onsdags. ;)
.
Vill ni veta en grej..? Det finns mer nya finfina plagg men begagnade, nya för oss men köpt begagnade. ;) Men de kanske kommer i ett eget inlägg. Nu kan ni få njuta av att titta på denna omgång med bebiskläder. :) Behöver jag tala om att mycket va på REA? Och att A betalade? Måste jag skriva med det för att ni inte ska kommentera om min ekonomi? ;)
.
.

Kommentarer
Postat av: Karin
2012-01-28 @ 06:49:25

Fina kläder du hittar i vanlig ordning. :-)

Postat av: Anonym
2012-01-31 @ 07:16:27

Ingen ska väl lägga sig i din shopping alls. Men förstår att folk reagerar eller blir provocerade att du klagar på hyra och höga utg för i ett nästa utlägg lägger ut att du får ut 17000kr/mån. Så ingen nöd verkar det gå på dig!

Postat av: Rebecca
2012-01-31 @ 11:59:57
URL: http://geshiia.blogg.se/

Men grejen är ju det att 17000:- inte är några pengar, jo om man tex slapp betala banklån + hyra DÅ skulle 17000:- vara en nice summa men när lån och hyra är betalt är det bara 7000:- kvar som ska gå till mat (mat går ju på runt 3000-4000:- i månaden), hygien, kläder, nöjen osv till 4 personer.



Så jag fattar inte hur folk tänker faktist, 17000:- är inte mycket på 4 personer.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback