Meandi hängselbyxor!

Jag gillar hängselbyxorna från MEANDI så undrar om någon kanske har till salu? =) Jag är ute efter storlekarna 62/68 och 74/80.
Jag har sura grodor (de oranga), de turkosa med röd igelkott på rumpan, de bruna med pussgroda frampå, de svarta med röd svamp. De nya med med moln på rumpan som kom nu i år har jag med (snart ♥ ) så har inte missat de (tänkte om nån trodde det då de ej finns med på bild)
De jag är ute efter i första hand är: de bruna med turkost hjärta på rumpan, de rosa med orange hjärta på rumpan, de turkosa med sköldpadda på (sköldpaddebyxan i stl 74/80), molnbyxan. Men som sagt allt är av intresse. :)
(Bild lånad)Jag gillar hängselbyxorna från MEANDI så undrar om någon kanske har till salu? =) Jag är ute efter storlekarna 62/68 och 74/80.

Jag har sura grodor (de oranga), de turkosa med röd igelkott på rumpan, de bruna med pussgroda frampå, de svarta med röd svamp. De nya med med moln på rumpan som kom nu i år har jag med (snart ♥ ) så har inte missat de (tänkte om nån trodde det då de ej finns med på bild)

De jag är ute efter i första hand är: de bruna med turkost hjärta på rumpan, de rosa med orange hjärta på rumpan, de turkosa med sköldpadda på (sköldpaddebyxan i stl 74/80), molnbyxan. Men som sagt allt är av intresse. :)

(Bild låna
Jag gillar hängselbyxorna från MEANDI så undrar om någon kanske har till salu? =) Jag är ute efter storlekarna 62/68 och 74/80.
.
Jag har sura grodor (de oranga), de turkosa med röd igelkott på rumpan, de bruna med pussgroda frampå, de svarta med röd svamp. De nya med med moln på rumpan som kom nu i år har jag med (snart ♥ ) så har inte missat de (tänkte om nån trodde det då de ej finns med på bild)
.
De jag är ute efter i första hand är: de bruna med turkost hjärta på rumpan, de rosa med orange hjärta på rumpan, de turkosa med sköldpadda på (sköldpaddebyxan i stl 74/80), molnbyxan. Men som sagt allt är av intresse. :)
.
Hojta i en kommentar eller via min mail om du säljer: [email protected]
.
(Bild lånad)
.


Kommentarer
Postat av: Fоtомояsan
2012-01-31 @ 10:48:49
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

sv. tack du =D

Postat av: Anonym
2012-02-07 @ 13:01:10

Så underbara


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback