Godmorgon

Godmorgon..

Jag har varit vaken sen 05:00 typ, pigg som en mört men känner nu att jag börjar bli lite seg så funderar på att hoppa ner i bingen igen, passa på medans alla ungar sover för när de vaknar är det fullrulle kan jag lova.

Idag MÅSTE jag till garaget med och hämta lite kläder som blivit sålda, kan ju inte vara elak och skjuta på det bara för att jag är trött och seg. Pengar är alltid trevligt eller hur? Speciellt då jag måste köpa tex nya vårjackor till ungarna.

En tripp till Polarn o. Pyret är inbokat i slutet av månaden för att kolla bland annat jacka till Liam. Jag hoppas vårens skaljackor har hunnit komma då eftersom jag har pressentkort där som går ut den 26/1. Någon som har koll på när jackorna kommer?

..och nu sängen igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn
2012-01-15 @ 13:15:09
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Heej! :) Jag har vart med på adsettings ett litet tag då jag värvades. Men brydde mig inte alls om det först. I fredags tittade jag på det lite närmare o satte in bannern på bloggen. På två dagar har jag fått 600kr, så jag tror nog att det funkar i längden!;) Dessutom är det flera annonser där man liksom får betalt per klick - så folket behöver liksom inte handla för att du ska få betalt heller :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback