Ett brunt paket och virkning

Jag fick en avi i förrgår och idag hämtade jag ut ett stort brunt paket. I paket var det massa bebiskläder som en tjej skänkt till familjen jag tidigare nämt, TACK så himla mycket! Familjen kommer bli så glada och tacksamma. <3 Jag ska slå på en maskin tvätt senare idag och tvätta kläderna (det gör jag oavsätt om den som sänt paketet tvättat kläderna innan hen skickat det) och sen blir det att lämna kläderna till deras nya ägare. :) Än en gång tack!

Annars så ska jag strax mata Alice och efter det blir det en loppisrunda, jag har hittat ett så fint sminkbord som skulle bli så fint till Antes dotter. Jag ska även leta efter virknålar för jag och killens dotter ska testa att virka amigurumi. Jag funderar på att göra ett helt bageri åt Liam bland annat, ja OM det går bra för mig att lära mig virka. Blir jag duktig hihihi så ska det virkas tossor och klänning till Alice tror jag.
.
.
Någon som testat amigurumi? är det lätt?

Kommentarer
Postat av: Mary
2012-01-10 @ 15:22:59
URL: http://justinlife.bloggplatsen.se

Amigurumi går mest ut på ökningar och minskningar av fasta maskor så får du kläm på det så kan du virka de flesta figurer:)

Virkat massa figurer till jobbet och även gjort en del egna mönster (du kan kolla min blogg under mönster), så skulle du köra fast så maila så hjälper jag dig!

Postat av: Rebecca
2012-01-11 @ 08:10:36
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ingen aning om vad öka/minskningar är heehe får läsa på lite. Ska kola in dina mönster och japp jag hojtar om jag behöver hjälp. tack :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback