Bra affär!

Godmorgon på er!
.
Vi var och shoppade lite i Norrköping igår och jag bara måste få tala om vilken bra affär jag gjorde igår. =) Jag var inne på Polarn o. Pyret igår för att köpa jacka, fleecejacka och mössa till min Liam (fleecen jag ville ha fanns dock inte i rätt stl så den fick jag hoppa över denna gång), hur som haver så blev det en billig affär som enligt mig är = en bra affär. ;)
.
Ni vet appen Wrap? Där kan man ju få gratis presentkort iallafall (bla Polarn o. Pyret), jag hade haft turen att få 5 stycken så hade gratis presentkort på 450:- så istället för att ge runt 1000:- för en av vårens skaljackor och en mössa så gav jag hela 385:- och DET är fasiken en bra affär. ;)
.
.
Mitt köp till Liam
.

Kommentarer
Postat av: Karin
2012-01-27 @ 06:58:56

Fina :-)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback