BVC

Goddagens!
Igår blev det en sväng till BVC för mätning/vägning med lillskruttan, 6845g och 62,5 lång var hon. :) Träffade även läkaren för lite saker som jag är orolig över med Alice men nej
Goddagens!
.
Igår blev det en sväng till BVC för mätning/vägning med lillskruttan, 6845g och 62,5 lång var hon. :) Träffade även läkaren för lite saker som jag är orolig över med Alice men nej såklart såg inte de felen.
.
Tex andningen, såfort vi är hemma eller ja hos andra så rosslar det ordentligt och låter tungt när hon andas men självklart lät det absolut ingenting hos läkaren, men så är det ju alltid när man går till en läkare. Sen är det hennes bakhuvud som jag tycker känns skumt men nopp det tyckte inte läkaren, jag fick dock en ny tid till en annan läkare för att låta ännu en titta, känna och lyssna.
.
Är så orolig att det är något tokigt trots att den läkaren inte tyckte det lät konstigt eller att bakhuvudet kändes tokigt.
.
.
Bild från gårdagen, på väg till BVC.

 


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback