Minskade fosterrörelser?

I två dygn har bebis inte sparkat alls mycket, verkligen minskat så man blir orolig. Jag ska ringa strax till barnmorskemottagningen och se om de har tid att hjälpa mig, kolla upp bebisen. Imorse kände jag inget alls och på morgonen när jag precis vaknat (och på kvällen när jag ska sova) vilket jag alltid annars brukar känna, har känt bebisen lite nu dock så det finns iallafall rörelse men som sagt bra mycket mindre än tidigare.

Usch.. så nervös och ledsen.. håll tummar och tår att bebis inte mår dåligt utan bara sparkar inåt eller något. <3


UPPDATERAT

Fick en tid på sjukhuset här i stan 16:15 för att titta till bebisen, skönt det att man slipper åka till Eskilstuna.


Kommentarer
Postat av: Anonym
2011-07-25 @ 13:06:07

håller tumarna!

Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim
2011-07-25 @ 22:14:16
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Hoppas allt är bra med pyret!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback