Barnkläder till salu! All hjälp tas tacksamt emot

Sugen på att köpa begagnade barnkläder? Mycket märkeskläder! Hoppas du är sugen för det skulle vara perfekt att få lite kläder sålt då våran ekonomi kommer vara tajt denna månad och nästa månad och något roligt skulle man ju vilja kunna göra med barnen på sommaren. Parken Zoo eller High chaparall står högt på barnens lista.

Är inte just du intresserad av barnkläder så berätta gärna för era vänner om min försäljning av barnkläder, gör gärna ett inlägg i era bloggar, ge era vänner en länk till detta inlägg så kan de klicka sig vidare. Man måste vara inloggad på Facebook för att kunna se albumet. Allt som säljs är en bit påväg så att jag/vi kan göra något med barnen i sommar.

Här hittar ni Barnkläderna som säljs! 



Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntans Tider
2011-07-13 @ 15:47:35
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kul att sälja! :) "tyvärr" har jag reda en massa :)

Postat av: Anonym
2011-07-13 @ 15:48:04
URL: http://www.sockervaddspuss.blogspot.com/

fin blogg :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback