Rensning på G!

Tjilivippen på er! =)

Känns som om det kommer bli en bra dag här trots trötthet, trött då det blev toksent igår. Vi rensade min källare eller rättare sagt ett och ett halvt förråd, blev ett förråd fyllt med säljessaker och så rensade vi bort skit och de åker på tippen, nu är det ett halvt förråd kvar att rensa och i det förrådet är det kartonger från golv till tak.

Varför rensar vi? Jo vi ska flytta igen hahaha, måste ha större och har hittat en 5 rum med kök och det är inte lätt att hitta i denna stad kan jag lova så passade på nu när det väl fanns en med ok pris för det kommer behövas när Alice blir större.

BARA dessa kartonger kvar på bilden och det är lika många bakom de här och det var nästan lika många framför. Snacka om att samla på sig saker. ;) Men ja nu åker en del på tippen som sagt och sen har jag lagt upp MASSOR på min FB, får se om någon nappar på sakerna, dumt att kasta om någon annan vill ha/köpa billigt.

 


Kommentarer
Postat av: Celine Naminah
2011-12-12 @ 19:29:47
URL: http://phantazia.blogg.se/

Puh vad kartonger att gå igenom. =) Hmm... vad är det för något du valt att rensa ur då? nyfiken ju



Missa inte att tävla hos mig. =)

Postat av: Rebecca
2011-12-12 @ 22:31:51
URL: http://geshiia.blogg.se/

Det är allt! barnkläder, babyleksaker, barnleksaker, prydnander, gardiner, julsaker, spjälsängkläder, möbler m.m.



Och detta är bara ett förråd, hade ett till men dock inte så mycket kartonger, var mer stora saker + säckar.



Har skapat en sida på FB, "Beccas säljes, Katrineholm" där kan man se allt skit som jag hittills hunnit lagt upp. ;)

Postat av: Sara, mamma till tre små troll
2011-12-16 @ 23:55:38
URL: http://neccin.blogg.se/

Gu va härligt vi letar också efter en femma men det finns inga här heller :( Men kanske om vi har tur så får vi hyra ett hus på sju rum :D som vår ekonomi faktiskt går ihop med.



Sv: Japp, kände att lilla grodan också måsta få vara med och den förra var lite för somrig för den här årstiden :P


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback