Från mage till rygg.. och nu snackar vi!

lämnade Alice i soffan på mage, när jag kom tillbaka ligger hon på rygg.. är det inte lite tidigt att vända sig om? hon är ju bara 1½månad. Ja det är nog dags att ha ännu mer koll på henne från och med nu.

Första gången hon vände sig var hon iofs 2 dygn och från sida till mage, på skötbordet hos läkaren på BB men tror iofs det bara var för att hon var så rund o go att hon "välte" över hahaha

Pratar gör hon med, massor! Och hon älskar när man pratar tillbaka till henne för då ler hon och pratar ännu mer. Så sött! <3



Kommentarer
Postat av: Linda
2011-12-13 @ 19:12:50

Det var tidigt. Oxå haft extremt tidigt barn. Dock ej att vända sig. Har tre stycken barn. O mellanpojken var extrem tidig med allting. Gick vid nio månader. Ruskigt utvecklad motoriskt. Men var sen med språket. Lossnade vid fyra år. Han var så aktiv så han var pinnsmal. Även om han åt mkt. Min förstfödda var mer normal i utv. Men en riktig tjockis trots att jag helammade i tio månader. Amning var viktigt för mig men kunde bara helamma i två månader med min sista. Hon hade samma prickar som Alice. Och gick nada upp i vikt. Hon var tydligen både laktos, soya och glutenintolerant. så jag fick sluta amma. Ett helvete att hitta ersättning som fungerade. Majsvälling från apoteket som var det enda hon tålde smakar skit. Hoppas ni får svar fort om det är ngn födoömnesallergi. Hennes komjölksallergi är bättre nu och får mjölk i mat i små mängder. Inget livshotande direkt. Men jag tyckte det var jobbigt iallafall. Alice är lik sina brorsor. Hon är så fin. O mkt hår!

Postat av: Veronica - mamma till Theo och Tim
2011-12-13 @ 20:46:53
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Tim vände sig från rygg till mage vid 2 mån... (bara åt vänster...)från mage till rygg närmare 3 månader


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback