Redan torsdag! + Converseinköp?

Hoppla vad fort tiden går, det är ju redan torsdag idag!! Jag ska strax klä på mig och knata ner på stan eller strax o strax, runt 10 går jag nog men tar ju en stund att klä på mig m.m. ;) Funderar på om man kanske ska ta en fika på stan, någon som vill med? ^^

Jag ska bland annat kolla efter ett par skor till Liam på stan, jag är sugen på ett par Converse till honom. Jag tycker det är ballt och snyggt med Converseskor på små barn och inte är de så fasligt dyra heller *tummen upp* Ett par svarta blir det nog, svart matchar ju allt. :) 

Hmm.. fast köpte ju iofs ett par svarta Pumaskor åt honom för några veckor sen, man kanske skulle ta någon rolig färg istället? Fast Pumaskorna har ju iofs en snorgrön puma på och som blinkar när man går.. Jag får fundera lite på detta tror jag.. humhumhumilihum.. eller ska man kanske köpa två par Converse i olika färger? Hur skulle ni gjort?

I-landsproblem jag vet!!


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback