Hollojsan!

Nu har jag precis torkat av alla köksluckor i köket, fixat spis och utsidan av kyl och frys. Känner mig lite smått duktig. ;) Innan det fixade jag tacos till mig och ungarna, men det smakar dock inte gott längre, jag har nog ätit de förofta i mitt liv.

Nu blir det en stund framför facebook, fortsätta rensa bland mina "vänner" där och för er som har lagt till mig som vän på facebook och inte fått accept är det just pga att jag håller på att rensa (tar ju tid att sålla ut de jag vill ha kvar som vän) men jag har iallafall inte klickat bort eran förfrågan så det kan komma en accept på era vänförfrågningar senare. ;)

Får se om jag kikar in här senare, om inte så får ni ha en trevlig kväll. :)


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback