Övningskörning, kollat lägenhet och lite annat

Otroligt rolig dag igår! Jag övningskörde och kollade på en jättemysig lägenhet. Tokläskigt att köra första gången men sen andra gången så blev det mer roligt än läskigt. :) Lägenheten var jättefin eller ja planlösningen var trevlig men tapeterna var liiite gamla men det skulle man få nya om man ville, ingen balkong men en lagom stor trädgård som man iofs får dela med två andra personer/familjer men hmm ja jag vet inte den ligger ju en bit bort från dagis och skola. Jag får ta en riktig funderare på detta med lägenheten.

Annars då.. jag har shoppat lite krimskrams till lägenheten idag, en julklapp till Liam hittade jag med och så har jag storshoppat massa gotta till kvällen då vi ska gloa film och ha trevligt. :) Fått hem en goodiebag från Loppi.se har jag med fått idag och det var lite allt möjligt i och det som inte var något för Liam gick jag över med till grannen som har en liten tös på 1 år och en nyfödd liten kille. :) Blev ett stopp på MacDonalds med för att sen åka hem och hämta Robin och sen iväg igen till deras farmor. Fullrulle hela dagen!

Neee nu är det dags att fixa dippen till chipsen och sen välja filmer. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-09-26 @ 12:20:33

Det verkar hända grejor hos dig. Något hemligt, börjat övningsköra, tittar på lägenheter och andra saker. Kul när det går bra för en. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback