Härligt väder att flytta i.. NOT!

Härligt väder.. NOT! Vi ska hjälpa N:s bror med familj och flytta idag, det är inte så kul att bära möbler m.m. i detta väder. Jag har iofs sagt att jag ska vara barnvakt mohahahaha så de andra kan få bära saker i regnet medans jag är lektant. ;)

Jag har slängt ihop en utekruka med ljung, murgröna och en tuja som de ska få i present, ja en inflyttningspresent nu när de flyttar till hus. Snäll jag är va..? ja ni ser jag är inte bara ego. ;) Jag hörde även ett litet rykte om att de skulle bjuda på öl och smörgåstårta som tack för att vi hjälper till med flytthjälp och barnvakt. Så lilla jag tror dagen kan sluta trevligt trots det tråkiga vädret. YEPP YEPP! ;)

Förövrigt så var fredagen med trevlig för den tillbringade vi i Flen hos några bekanta, vi käkade pizza och umgicks lite. Hemagjorda supergoda beskvier fick vi med, en hel burk just för oss. ♥

Söndagen ser med trevlig ut, är bjuden på ett party som jag kanske ska gå på, ni vet såntdär plastparty..? och så ska jag över en sväng till min vän Tina och fika och umgås lite. :)

Fullt upp hela helgen. ;)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback