Fredag är här!

Äntligen fredag! Ser fram emot helgen sjukt mycket, varför? jo så att jag kan sova, sova och sova, jag är somsagt sjukt trött och träningsvärken som jag har, den är sjuk den med. Den gör riktigt ont i benen men det är bra då känner man att man lever. :)

Snart dags att jobba och idag vet jag inte riktigt vad som sker på jobbet, tror vi ska plocka upp de nyinköpa gravlyktorna och andra gravtillbehör, det blir kanske några fina arregemang gjorda med till vår lilla hösthörna. :) Förövrigt så har vi på Vårljungen fått in massor av nya inneväxter för er som inte vet att vi utökat från uteblommor till inneblommor. :)

Vi finns även på Facebook, "gilla" oss gärna för att ha koll på reaor, erbjudanden, nyheter m.m. Ännu bättre att åka upp och titta, mängder av nya saker har vi fått in som tex innekrukor, inneväxter, arregemang, höstprydnader (för er som gillar att dekorera era blommor, göra egna arregemang, höstens holkar och fågelfrön har hittat dit med m.m.

Oj hahaha vad reklam jag gjorde nudå, det var inte meningen igentligen men jaja välkomna till Vårljungen Garden Center i Katrineholm! :-)

Kommentarer
Postat av: Nina
2010-09-25 @ 09:58:36
URL: http://www.nina247.com

Nu har jag missat att läsa något inlägg verkar det som.

Har du fått jobb? :)

Grattis i vilket fall som helst! :)

Härligt!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback