Babbel babbel!

Blahah!! Har väntat på vår lille postgubbe i evigheter idag känns det som och så fick jag bara ett paket? Ett mellanstort iofs så det får väl räknas som 2-3 stycken hhahaha eller hur..? ;) Ett superpaket kom det iallafall idag och så mycket snyggare i verkligenheten än på bild i  ****** webshop. Me like! Fresten.. ni får inte veta än vad paketet innehåller, elakt va?

Nåjaaa idag är det fredag och jag blir äntligen av med äldsta grabben över helgen, det ska bli riktigt skönt.. fan va elak jag känner mig men helt sant det ska bli skönt på ett sätt. Robin är en riktigt "pain in the as" ibland, ganska ofta nu på senaste tiden och det är skit jobbigt. :(

På söndag är det kalastime igen, barnens farmor fyller år så japp tårta och fika blir det och om vädret tillåter så käkar vi grillat där med. Smaskens! ;) Nu ska man bara komma på vad man ska köpa för present med till tanten som blir 57 år om jag inte misstar mig. ;) Förslag..?

Nehe dags att ta fram något ur frysen som vi kan äta idag och så ska jag kela lite med sambon som precis kom hem. :) HÖRS!


Kommentarer
Postat av: Therese
2010-05-07 @ 16:29:22
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Hoppas du får en fin helg då :) har ni några speciella planer? SV: Jag tror Viggo har fått lite besvär i ett av knävecken, det blev bra då jag tog min hydrokortison. Går du på behandling? Jag ska gå för första gången på måndag ska bli skönt. hej så länge.

Postat av: Sanna
2010-05-07 @ 16:32:57
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Amen, vill ju veta vad paketet innehåller..

Postat av: Lindet
2010-05-07 @ 17:08:55
URL: http://lindet.blogg.se/

Tack=)



Sjukt roligt...

Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund
2010-05-07 @ 20:49:32
URL: http://egomamma.se

Har tyvärr inga förslag på present, men tänkte svara på din kommentar. Tim har stl 74 just nu så han har inte ens börjat använda det vi fick än, haha.

Kul att du gillade bilderna :o)



Ha en trevlig fredagkväll förresten!

Postat av: Nyfiken läsare
2010-05-07 @ 22:35:51

Hur kan man skriva så om sin egen son i en blogg som alla kan läsa? Jag förstår inte. Förklara, snälla!!

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-05-08 @ 08:24:42
URL: http://geshiia.blogg.se/

Nyfiken läsare Varför skulle jag inte kunna skriva så..? Det är ju så jag känner ibland att han är? Du vet ju inte exakt varför jag tycker så? Ska jag sitta och hitta på saker i bloggen istället, säga att mitt liv är perfekt?



Visst jag skulle ju ha kunnat struntat i att skriva det men vem ska jag då bolla mina tankar med som jag så mycket behöver ibland? Med folk jag känner som inte har någon aning om hur det kan vara?



Jag bloggar för min egen skull, jag vill kunna bolla tankar med andra som kanske känner som jag ibland, jag menar livet är INTE en dans på rosor. Ja man skulle kunna tro det om man kikar in i vissa bloggar men du ska se det att deras liv inte heller är så jävla perfekt som de får det att framstå som.



Jag bloggar för släkt och vänner.. kanske mina ord gav de en hint? Erbjuda sig att prata med min son, kanske ta honom över en helg så att jag får pusta ut lite?




- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback