Tröjor säljes

Begagnde tröjor till salu! Använda men helt okej skick, funkar helt klart till fler barn men somsagt de är i använt skick. Tröjorna kommer från Pop, Lindex och andra ställen. Perfekta som dagiskläder kanske..? eller som slitosläng i hemmet, ute på gården vid lek? Kläderna är inte strukna eller tillrättalagda ordentligt så ni får ta bilderna som de är. ;) Frakt ingår inte i priset, priser kan disskuteras såklart.

Betalning sker till mitt konto hos Swedbank, frakten är efter postens portoavgift och jag tar inte ansvar för postens hantering. Är du intresserad? Lämna en kommentar i detta inlägg eller maila mig på [email protected].




Kofta i storlek (ca) 86, den har jag fått och tror den antingen är hemmastickad eller köpt på marknad och det sitter ingen lapp i den men jag har mätt med en annan tröja/kofta i storlek 86. Jättesöt verkligen. :) 40:-


Bild


5 st långärmade tröjor i storlek 86. Espirit, pampers, Mini kids infant, Lindex. Den gröna tröjan matchar de gröna byxorna i min andra säljestråd. 15:- st

Bild


4 poptröjor i storlekarna 86, 92, 74, 80. Alla utom den gröna har små "fel" men som är lätt fixat för den sykunnige. Den gråvit randiga tröjan har sömmen släppt på nertill på fickan, det finns även ett märke efter bläckpenna (se bilden under har försökt fånga det på bild) har inte testat att ta bort det med något medel eller dylikt, denna tröja är nog liten i storleken med skulle nog säga 86 snarare än 92. Den blåvita (blå tjockaste ränderna) är STOR i storleken, det är även 2 hål på ena ärmen nertil vid mudden men för den sykunnige kan man lätt fixa de så det inte syns. Den gråblårandiga tröjan är det ett hål på ena armen, det går att laga men kanske inte lika snyggt som ett hål vid en söm, detta sitter lite högre upp och ingen söm att dölja med. 10:- st

Bild


5 st skjortor i storlekarna 92, 86, 86, 100, 86. Rutig skjorta från H&M, mörkblåskjorta från Lindex, vit skjorta Fairmont är nog mindre i storlek än 86, ljusblårandig skjorta ser jag inte riktigt vad det står men ser ut som Temgoo och den är nog mindre än storlek 100. Brun/Khaki skjorta kommer ifrån Lindex. 30:- st

Bild


3 långärmade i storlakarna 92, 86/92, 86 Den första grå med siffran 38 på är från Lindex, den andra grå kommer ifrån Kappahl, trycket på ärmarna är spruket men vet inte om det ska vara så? har inte tänkt på det förrens nu, och den röda med dragkjeda är från Espirit. 15:- st
Grå tröja med siffra 38
Grå tröja med siffra 45 SÅLD
Röd tröja SÅLD

Bild


Snygg tröja från Lindex i storlek 86, känns dock mer som storlek 80. 25:-

Bild


Grå mönstrad tröja i storlek 86, kommer från Lindex. 15:-

Bild


3 st t-shirts i storlekarna 92, 92, 86, tröjorna med djurtryck kommer från Lindex, trycken är lite sprukna men ser ok ut ändå. Den gulgrå t-shirten är lite smal i modellen, den kommer också från Lindex. 10:- st
Gul t-shirt
Blå t-shirt
Gulgröngrå t-shirt SÅLD

Bild





Jag tror jag har fått med allt om inte så är det bara att hojta.


Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback