Vinsten från Likali.se

Vinst! I fredags kom våran första vinst från "2009´s bästa.." omröstningen som jag vann inne hos Kidzine.se hem i brevlådan, vinsten bestod av en bok och två dockor från Likali.se. Boken heter "Kasper i Cappe Kartongs värld" och jag gillar den faktigst, jag läste den för min Liam och efter det läste jag den tyst för mig själv igen i soffan. ;)  

Min Liam på 2 år gillade dockorna skarpt kan jag lova, speciellt Cappe Kartong. Cappe Kartong har en lucka på magen och luckan var otroligt rolig tyckte Liam och han satt och kände, klämde och tittade in i den lilla luckan i evigheter. Varje gång Liam ser dockan Cappe Kartong nu så tar han den, sätter sig och stoppar in sin lilla hand i luckan och där sitter han och känner runt och ibland tittar inne i luckan precis som om han väntar sig att få känna eller se något. :)

Ja Liam gillade dockorna skarpt, nästa gång jag ska läsa den boken för honom så ska jag visa i boken vad man kan hitta för saker i Cappes lucka för han hade lite gott och blandat i sin lucka enligt boken. :) Det är helt klart en bok som är värd att ha i barnhyllan. Med det sagt så kan jag tala om att inom kort kommer jag hålla en tävling här i bloggen där man kan vinna boken, stora Cappe dockan och en valfri liten docka. Låter inte det toppen? =)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-01-13 @ 12:07:49

Låter toppen ja! :-)



Men du nu måååste jag bara... asså... du skriver alltid "faktigst" istället för "faktist" :-)



Kram

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-01-13 @ 12:40:09
URL: http://geshiia.blogg.se/

Anonym hehehe sorry! Jag ska försöka ändra mitt stavfel, jag vet inte varför jag får med ett G i ordet faktist. Det både låter fel och ser fel ut men ändå gör jag så.

Postat av: Carolina
2010-01-13 @ 12:54:25
URL: http://carolina1979.se

Vad kul, det ser jag fram emot! :-)

Postat av: nadia
2010-01-13 @ 20:47:12
URL: http://byhappyfamily.wordpress.com

Hej!

Jag har inte heller fått mitt paket från O-Råsa som vi skulle få recensera. Riktigt synd, det hade varit kul att göra. Har du kontaktat Kidzine eller O-Råsa om detta? /Hälsningar Nadia

Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-01-13 @ 23:06:52
URL: http://beckahbitch.se

Vaaaa varför blev jag anonym? :-o såå fisig är jag inte :-) det var JAG som skrev och det var inte hemligt :-)



Tur jag kollade in här för att se om det fanns svar :-)



ja jag vet, jag har också sånna där ord som bara vägrar lägga sig rätt i tanken och i tangenterna :-) ah där var ett exempel jag fått träna bort. ville alltid skriva tagnenterna förr.

Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar
2010-01-13 @ 23:44:02
URL: http://geshiia.blogg.se/

Ingen fara att du var anonym. ;)

Postat av: ann
2010-01-14 @ 08:18:32

skoj hörru :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback