Sen julklapp

Snabb post! Idag med posten kom sambons ena julklapp från mig hem hit, ja ni hörde rätt, idag! Den skickades den 16:e december men kom fram idag. Det kan man kalla snabbt va..? NOT! ;)

Julklappen var en kokbok, Maros kök Grekisk mat - ett sätt att leva. Sambon är ju halvgrek så jag tyckte det var dags att han lärde sig att laga grekisk mat till mig och barnen. ;) Sambons pappa gör ofta grekiska rätter och ja, me like!

Grekiskt mat och thaimat är något av det godaste jag vet. Slovaki som är en grekisk rätt är nog min favoriträtt, vad är era favoriter? Tell me!



Kommentarer
Postat av: Majblomma
2010-01-21 @ 23:03:50
URL: http://majblomma.blogg.se/

Posten är verkligen sega ibland. En gång skickade jag trisslotter till pappa på hans födelsedag och när han inte fick dem gissade vi på att brevet slarvats bort. Men sen fick han dem 2 månader efter födelsedagen.



Okej, det var ju bara ett litet kuvert så det kanske kunde fastna i brevlådan eller något, men ett stort paket med en bok borde de ju inte kunna missa...



Tur att den kom fram till slut i alla fall!

Postat av: ann
2010-01-22 @ 06:51:45

hihihi snacka om seg post hörru ;) jag gillar med grekiskt faktist och min favorit rätt är grekisksallad

Postat av: Rebecca
2010-01-22 @ 10:02:09
URL: http://www.cheeky.nu

Är det så man ska göra för att få maken att laga god mat? Vore värt ett försök.

Jag gillar med grekisk mat men min stora favorit är italiensk med alla goda lufttorkade skinkor, pasta, pesto och..tja allt.

Ha en underbar fredag.

Kram Rebecca


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback