Akuten!

Akuten! Jahopp.. ensam med barnen ett tag, sambon är påväg till akuten det klantarslet! Why? Telefonen ringde och han skulle skynda ner för att svara och ramlar och gör en kullerbytta i trappen. AJAJ! Illamående, han har ont i sin nacke och har en arm han knappt kan röra utan att det gör ont, det låter inte bra. :(

Så jag är själv med ungarna här hemma och lär nog få vara det några timmar, vänttiden på akuten är ju inte direkt känt för att gå snabbt tyvärr. Nåja det blir nog allt bra i slutänden. ;) Nu ska jag vila en stund på soffan för jag är helt dööö i kroppen! Känns som om jag bara sovit och vilat hela dagen idag och det behövs tydligen ännu mer vila, helt döö.. suck..


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-02-10 @ 21:16:32
URL: http://beckahbitch.se

Ajdå :-/ hoppas det inte blev ngt "allvarligt"

Postat av: ann
2010-02-10 @ 21:37:05

AJ! stackarn hörru :( hoppas inte han har brutit något

Postat av: Familjen Korb ♥ Blivande tvåbarnsmamma
2010-02-10 @ 22:26:36
URL: http://salkert.se

Nämen ush så otäckt hoppas inte det är något allvarligt. :(


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback