Utmaning om bloggar!

Jag blev utmanad av Beckahbitch på en lista som handlade om bloggar.


Blogg jag läser först: Den första bloggen är min egen eller ja de kommentarerna jag fått. ;) Som nummer ett av andras bloggar så är det Beckahbitchs blogg som gäller, dels för att se om hon har skrivit om Victor (min äldsta sons halvbror) men annars för att det brukar vara ganska mycket "drama" där. ;)

Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Pessie..? För visst finns det en blogg som heter så med? eller det bara något folk säger när de rabblar upp alla 14-tisbloggar..? som tex Kissie, (Pessie) Dessie osv. Nåja jag antar att "Pessie" har en lika tråkig blogg som resten av den barnaskaran.

Kändisblogg jag följer: Jag följer Maria Montazami via bloglovin, jag läser men kommenterar aldrig typ. Men jag är inte inne varje dag hos Maria, betyder det att jag inte följer.. eller..? Jag kikar in hos Katrin Zytomierska lite då och då, Kisses ibland för att få lite underhållning när jag är uttråkad.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Hmm.. måste vara mig själv. ;)

Första bloggen jag började följa: Måste ha varit Beckahbitchs första blogg/dagbok hon hade och innan blogg och dagbok så var det hennes Babyfriends sida. ;)

Bloggare jag beundrar och varför: Bloggare som Amanda, läs det länkade inlägget för att förstå vad jag menar Reagera! Det är inte många som skulle göra som hon gjorde just för att folk tror saker om andra bara av att titta på folks yttre. Alla bloggar som är skrivna av folk som vill berätta om jobbiga, tråkiga saker de varit med om, hur de växte som person, hur de gjorde det negtiva till något positivt m.m.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Nummer ett är att jag fått lära känna andra bloggare! Hittat till nya webbutiker som jag annars aldrig fått se och det bästbästa måste vara att jag får skriva av mig ibland. :)

Då hatar jag att blogga: Hata hata hata.. hmm.. nee jag hatar inte, därimot kan jag tappa lusten för att blogga och när det sker så skiter jag helt enkelt i att blogga. :)

Då älskar jag att blogga: När jag vet att jag har saker att skriva om som jag vet att andra med kommer älska. :) Jag älskar när det kommer mycket kommentarer, mycket för mig är runt 10st hahaha ;) fler kommentarer vill jag ha! =)

Person som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: De som kommenterar mest hos just mig är Ann (utan blogg), Egomamma och Beckahbitch, de tre är lite duktigare på att kommentera än andra. ;)

Nu utmanar jag följande (om ni vill): Fasiken vad svårt att hitta några som INTE gjort denna utmaning hehe men jag tror inte dessa två som jag skickar vidare till har gjort utmaningen (inte sist jag tittade) Edvinsmamma, Creyla.  

Är det någon mer som vill, så varsågod - men tala gärna om att du antagit utmaningen så jag kan komma in och läsa. :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar
2010-04-28 @ 21:32:16
URL: http://beckahbitch.se

Kul att du hoppade på och tack för länkningar :-D


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback