Kom med förslag!

Fundering! Jag funderar på en sak, på att kanske fixa ihop en liten större tävling här i bloggen, dvs flera vinster men bara en tävling. Skulle ni vara intresserade av att tävla i sån tävling? Låter det som en bra idé?

Om en sån tävling blir av här hos mig vad skulle just ni vilja att goodiebagen innehöll? Kom med era förslag på vad man kan fylla goodiebagen med. :) Jag vill ha massor av förslag av er. :)

Jag passar på att fråga här i min fina blogg om ni som driver ett företag eller webshop och som läser min blogg är intresserade av att delta i denna goodiebag. Om så är fallet så kan ni maila mig på [email protected] och märk mailet med Goodiebag. :)


Kommentarer
Postat av: ann
2010-04-30 @ 10:25:16

låter som en rolig ide tycker jag hörru :)

Postat av: It´s you and me ! - Dekor - & Katt-smycke tävling pågår !
2010-04-30 @ 10:47:18
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kul att du deltar :)

Postat av: Kidelin bloggen - Therese
2010-04-30 @ 14:24:12
URL: http://www.kidelin.se/blogg

Du är duktig som orkar hålla igång! Lycka till med goodiebagen. Tyvärr har jag inget att erbjuda dej då du vet att webbshopen inte är lanserad ännu.

Postat av: Annika
2010-04-30 @ 14:28:38
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Låter som en kanonide!Har två alternativ iaf :D



Alternativ 1, med barninnehåll:

Barnkläder - t.ex byxor, body, tröja, nåt ytterplagg, mössa och strumpor. Hygienartiklar typ olja, kräm m.m. Leksaker, nåt till innelek, nåt till utelek och kanske nåt spel.



Alternativ 2, Goodiebag ala må-gott

Nån tesort, massageolja, underkläder, parfym eller doft av nåt slag, badprodukter, aromaoljor med lampa kanske, ljus.

Postat av: Sanna
2010-04-30 @ 14:29:27
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Självklart en underbar idé, men bara om jag vinner. hihi ;) nae vars men en kanon idé!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback