Sjalbarn.se

Vi vill ha en liten bebis! I samband med att jag och sambon började prata lite smått om en bebis till så gick jag med i forumet Sjalbarn.se som alla pratar så gott om och ja, jag planerar en bebis som ska testa sjal denna gång. :)

Jag är väl inte sååååå jätteaktiv i forumet (än) men kollar runt lite dels inne i köp&sälj, trådar som handlar om kläder och lite i trådar som handlar om sjalar dårå och jag måste säga det att jag gillar vad jag ser på sjalbarn. :)

Japp detta inlägg var lite reklam för siten Sjalbarn.se =)


Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika
2009-10-14 @ 11:10:22
URL: http://uj76.blogspot.com

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med chans att vinna ett finfint "vinterpaket" till ett värde av 500kr!

Postat av: ann
2009-10-14 @ 13:50:10

Aldrig hört talas om den sidan hörru. :)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback