Shopping, jeansleggings

Blev en tripp ner på stan idag. Liam har varit lite hängig men nu framåt eftermiddagen var han lite bättre så vi knatade ner på stan för att göra den osäker. ;) Blev inte så mycket shopping, det var meningen att jag skulle fynda (79:-) ett par jeansleggings på NETTO men när vi kom dit var de tokslut, typiskt! 

Jag sprang in på H&M och Lindex men nopp, nada, inga jeansleggings där. Avslutade letandet på Åhlens och där hittade jag iallafall ett par (199:-), dock inte för fyndpris trist nog men bättre än inga. ;) Nu hoppas jag bara att de inte ser hemska ut på mig och att de är snygga till mina stövlar. :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika
2009-10-27 @ 10:49:56
URL: http://uj76.blogspot.com

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_27.html



Med chans att vinna presentkort från en finfin barnbutik :)

Postat av: ann
2009-10-27 @ 11:46:49

dessa är riktigt snygga hörru du vet att det finns ljusa med?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback