Farligt att vara uttråkad

Uttråkad! Det är farligt att vara uttråkad och speciellt om man inte kan sova mitt inatten, ja iallafall om man heter Rebecca. varför? jaao jag råkade visst klicka hem två mössor från Reimashop till lillgrabben, en röd och en svart.

Visst jag var ute efter vintermössor och dessa var det REA på men detta var mest ett impulsköp och det är inte ens årets men vafan bara för att det inte är årets så blir de ju inte sämre i kvaliten, I am right, aren't I?

Innan rean kostade mössorna 299:- per styck men nu 75:- per styck och på det så är det fraktfritt, det kallar jag verkligen fynd! ;) Mössan är inte direkt snygg men jag är ute efter en som är bra och har "öronlappar" så ja modellen på mössorna jag köpte är precis som den jag var ute efter så det är ju verkligen ett plus i kanten. =)

Jörgen


Kommentarer
Postat av: Maria
2009-10-28 @ 12:08:59
URL: http://malabuz.blogg.se/

Du jag satt och kollade runder igår på nätet, hittade sen en blogg som jag fasnade lite för och läste vidare, plötsligt dyker din stora kille upp på en bild tillsammans med hans två halvbröder. Då har jag suttit och läst (tror det va) Viktors mammas blogg. Tyckte det va lite roligt.



Mösan tycket jag va rätt söt ändå, om inte annars så va den ju super bra, varm och go och säkert jätte skön att ha på sig!

Postat av: ann
2009-10-28 @ 13:05:33

jag tyckte de var fina hörru och priset var ju jätte billigt.

Postat av: Camilla E Lindström
2009-10-28 @ 13:50:38
URL: http://emring.blogspot.com

Hej



Ny tävling på bloggen "En mammas dagbok"!



Var med och ha chansen att vinna denna eleganta handväska Emma från Caia of Sweden. I exklusivaste läder från Sveriges senaste väskdesigner. Tävlingen är sponsrad av Caia of Sweden



Delta: http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-handvaska-fran-caia-of.html



Lycka till!



Mvh Camilla

Postat av: Diana ♥
2009-10-29 @ 16:42:54
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Har tävling i min blogg nu om ett jättesött smycke. Var gärna med och delta! =) KRAM

Postat av: Vero
2009-10-29 @ 20:40:56
URL: http://pysselgrottan.blogspot.com

Tror det är dags för mig att kolla in min blogg...



;)


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback