Att klippa eller inte klippa, det är frågan! ;)

Klipp, klipp klippiliklipp! Jag funderar på att klippa mig igen och måste slänga i lite färg med, jag har ju fått värsta utväxten nu. Jag klippte av lite av luggen sist men inte mycket så den är ju fortfarande lång och jag funderar på att klippa av den ordentligt denna gång. ;)

Jag funderar på att klippa mig som på bilden nere men jag vet inte om jag passar i det. Jag har lekt lite inne på en sida med olika frisyrer och den på bilden nedan är den frisyr jag gillar bäst men frågan är om det funkar på mig. 

Vad tycker ni? Ser jag bara dum ut på bilden nere eller skulle det funka? :)



Japp jag vet, inte världens bästa bild på mig.


Kommentarer
Postat av: ann
2009-10-17 @ 17:24:03

Jag tycker du passar i det hörru.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback