Tjops!!

Det har inte blivit så många inlägg skrivna här hos mig på sistonde eller så många kommentarer hos er (ska bättra mig) då jag har haft annat för mig, dels barnen, lite annat och sen har jag pillat testblogg och nu börjar jag allt bli lite nöjd med den också. ;)

Jag har även planerat kalas eller rättare sagt jag har försökt planera. Robin blir ju hela 10 år i år och 10 år är ju lite speciellt tycker jag (vi) så vi ska försöka fixa ett kalas som blir extra kanonbra. Temat på kalaset är iallafall "Guitar hero" har Robin bestämt, så vi ska ha en slags tävling där folket spelar guitar hero men jag är osäker på hur tävlingen ska gå till så TIPS är välkommet. :) Tårtan blir guitar hero tema med såklart, så har ni bilder på tårtor som passar temat, hojta gärna.

Sambon har köpt en kamera/filmkamera då jag saknade den gamla så mycket, ja så idag har jag testat den lite, filmen hamnade dock på sniskan då jag trodde att man skulle hålla kameran normalt men tydligen inte, man ska hålla den på sniskan för att det ska bli rätt. Jaja tänkte iallafall att det kunde vara kul för er att få se min yngsta "in action" på film och inte bara på stillbild.

 

Imorgon tar jag och sambon årets första "minisemester" utan barnen, ett jättetrevligt ställe som jag skulle kunna tillbringa flera dagar på hehehehe, sambon gillar det mindre antagligen för att pengarna tar slut snabbt där, så nu är det dags att hoppa in i duschen för det hinner jag inte imorgon då vi måste åka 05:30, jag får se om jag hinner kika in något här imorgon på morgonen annans blir det när vi kommit hem om jag orkar.

Ha det bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Maria
2009-05-29 @ 21:03:16
URL: http://malabuz.blogg.se/

Vad roligt att se en video snutt på minstingen. Jätte skoj. Parken eller vad det är va ju helt undernbart fint, såg så mysigt ut.



Vad är det för semester ni ska på?

Postat av: inget
2009-05-30 @ 04:12:36
URL: http://nääähahaha

bajs

Postat av: Beckah
2009-05-31 @ 09:56:00

Javisst! Bara att ta bilder på Victor som du vill ha :-)



Kul med tema på Robins kalas :-)

Postat av: Carolina
2009-05-31 @ 19:06:50
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Nu är vinnarna lottade i min tävling i samarbete med Tuffa Tilda!

Var det DU som vann en valfri body/t-shirt från Plastisock? Kika in och titta! ;) Kram Carolina

Postat av: Amanda
2009-05-31 @ 19:17:34
URL: http://creyla.blogg.se/

Grattis till vinst hos Carolina! Blev väl en fin morsdagpresent! ^^



Hoppas ni haft en riktigt fin helg och att du fått en underbar morsdag! Kram


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback