Skolavslutning 2009

Lite bilder från Robins skolavslutning, helt galet vad fort tiden går.
Robin slutar 3:an och till hösten börjar han 4:an! *GALET*


Robin på skolavslutningen och nyklippt. ;)


Följ den vita pilen.


Liam plockar loppor på pappa..? ;)


Pernilla, Liam och "modellen" Micke. ;)

Pernilla, Liam och "modellen" Micke.
Bra modell va..? ;)


Farfar busar med Liam



Robins kusin Kevin som också slutade 3:an.


Liam var ju såklart med och tittade när storebror hade avslutning. ;)


Robins kusin Nikita "Bobo" var där med såklart!


Farmor Monika, farfar Tony, mormor Annie, Lotta, Ante, Micke, Pernilla, Rasmus, Coffe, Nikita, Paulina, Kevin och så jag, Niklas, Liam och Robin satt sen och fikade tillsammans en pyttestund då allt blev så jäkla stressat. ;)

Efter fikat drog min familj och brorsans familj och käkade ute, en "specialtallrik" på Torino blev det allt. Tjohooo så jag har längtat efter att äta en sån tallrik! ;)

Kommentarer
Postat av: Nexa
2009-06-14 @ 11:55:02
URL: http://nexas.blogg.se/

Fina kort på ungarna, alla är verkligen lika sina föräldrar!! Särskilt Kevin och Nikita!!

Ang barbakvinnans bildspel så har hon redan ett från slide.com som jag gav henne tips om, men har du fler idéer så är det bara att skriva till mig, jag vill också ha bildspel, haha.

Nu ska vi till IKEA o köpa hallspegel.

Ha en bra dag!

/Jessica


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback