Minisemester, inriktning shopping ;)

Jag och sambon var ju iväg på en liten minisemestertripp utan barnen häromdagen och själva poängen med att åka utöver att vara lite barnlediga var för att shoppa lite. Det blev en liten tripp till Gekås såklart. ;) Dock hittade jag faktigst inte så mycket denna gång till barnen eller jo till Liam såg jag en hel del jag ville ha men det var ju såklart förlitet. Det blev några plagg som Robin ska få när han fyller år. Jag hittade en hel del till mig själv denna gång, jag brukar ha väldigt svårt att hitta kläder jag gillar så det var väldigt skönt för jag om någon behöver verkligen fylla på min egen garderob.

Det var faktigst riktigt skönt att få vara lite barnledig, visst saknade jag barnen men gud så tyst och lungt jag hade det. Ja självklart var det fler människor i affären men inga som just jag behövde bry mig om eller ta hand om. Så jaaa tyst och skönt var det. ;)

Jag har slängt upp lite priser brevid bilderna så de i GeKåstråden på familjeliv får en liten aning om vad som finns och kostnad på prylarna. :) Justde.. utöver bilderna här så köptes det även lite underkläder till mig men det är inte så intressant för er att se vad sambon köpte och tyckte att jag skulle ha. ;)








Det var allt för denna gången. ;)

Kommentarer
Postat av: DaughterOfRock
2009-06-01 @ 21:36:14

Hej! Hittade hit från fl s forum, blev så glad då jag såg dina bilder, precis såna shorts jag letar efter o jag ska ner till Ullared på onsdag =) Jätte snygga kläder du hittat =)

Postat av: Milla
2009-06-01 @ 22:40:29
URL: http://millashus.blogspot.com/

Vad roligt med shopping. Vi har försökt att ta oss ner till Gekås 4 år i rad nu men det är alltid något som kommer ivägen.



Jag vill också dit!! Du har bra smak =)

Kram

Postat av: Elin (Edvinsmamma)
2009-06-01 @ 23:07:12
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Oj vilken shopping!

Roligt att du hittade en massa kläder till dig själv...för jag känner igen det där problemet med att sällan hitta något som man verkligen tycker om :)



Kram

Postat av: Amanda
2009-06-02 @ 07:14:40
URL: http://creyla.blogg.se/

Jag har samma problem. Hittar väldigt sällan saker som jag trivs med till mig själv. Men detta gillade jag. jag måste nu övertyga M om en tur till gekås. :o) Väldigt snygg bikini!

Postat av: moa
2009-06-02 @ 09:04:11

superfina kläder..bikinin blev man lite sugen på =)..kram

Postat av: Maria
2009-06-02 @ 11:48:18
URL: http://malabuz.blogg.se/

Oj vad fina kläder, är sååå avis på dig. Vill oxå åka dit. Jag har bara varit där en gång tidigare och det va så kul. Hittade ju massor med kläder då. Får se om jag och Kim åker upp där till sommaren eller hösten.

Postat av: Bubblan2
2009-06-02 @ 11:54:39

Följde länken från FL.

Vilka fynd! :-)



Hoodtröjan, vilka storlekar fanns det på den? Barn eller vuxen?


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback