Veckans blogg

VECKANS BLOGG! Först ut i veckans blogg här inne hos mig är den blogg jag nästan följer slaviskt hahaha! Bloggen är ett måste för mig och bloggen är: Beckahbitch.se Hon skriver bra och då menar jag riktig bra, skriver hon ett inlägg som är hur långt somhelst så läser man klart det ändå oavsätt vad hon skriver, japp så bra skriver hon. :) Ett tips är att inte missa hennes inlägg inne på Råd, hjälp och information, ett annat tips är kategorin Boken, jag väntar spänt på fortsättningen.

Men det är inte bara därför jag följer hennes blogg, Rebeckah som hon heter IRL är mamma till bland annat en kille som heter Victor, Victor är min äldsta sons halvbror och om honom och det som sker runt honom i hans liv vill jag och min äldsta son veta allt om såklart och på så sätt blir hennes blogg extra intressant oavsätt vad hon skriver om. :)


BESÖK BLOGGEN HÄR!


Har du en blogg du tycker är värd att bli veckans blogg?
Klicka dig vidare HÄR och berätta om den bloggen. :)


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se
2009-12-17 @ 12:05:33
URL: http://beckahbitch.se

Herreguuud hahaha nu blev jag supergenerad och glad ju :-D TACK sååå himla mycket för alla fina ord! <3

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-12-17 @ 13:24:13
URL: http://tremoten.blogg.se/

Jodå, hon skriver helt okej. Inget snack. Men jag får hålla mig därifrån i flera dagar efter att ha läst vissa inlägg för jag blir så förbannad!! Så enoooormt envis i vissa frågor och verkligen urtypen för min icke-favorit-person; prettot. Men å andra sidan, så länge hon inte kommer in till mig och gapar på att jag inte tycker likadant, så är det helt okej. Alla har rätt till sin åsikt och sitt sätt, alla knep passar inte till alla barn :o)

Så nej, jag har inget emot Beckah själv, bara att jag kan uppleva hennes "köra på" som väldigt störigt och frustrerande. Men många gånger har hon en poäng i det hon skriver, det ska jag INTE förneka. Och det är väl därför jag tittar in då och då trots irritationsrisken, haha. (Är det möjligen så att hon är bra på att fånga läsare genom att provocera på ett snyggt sätt? haha)

Postat av: Sara
2009-12-17 @ 17:45:49
URL: http://shaawty.blogg.se/

Det är så roligt när man blir utvald till veckans blogg! Själv är jag en finalist till att bli en veckans blogg i en persons blogg . Fast jag tävlar med 9st andra .. :P



psst!

glöm inte att ställa frågor i mitt inlägg "Frågestund", ställ hur många frågor som helst genom att skicka frågan som en kommentar (;


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback