Färger på barn, del 2

Jag var ju bara tvungen att visa er. Hur härligt är det inte med alla dessa färger? Lite bilder från Liams garderob, nästan allt syns förutom det som inte är uppackat än, det som hänger på tork efter tvätt och det som ligger i smutstvätten. Ja det syns att jag gillar färglada kläder va? ;) Men det finns ju helt klart kläder i de lite mer tråkiga färgerna med i Liams garderob, men med en färgglad tröja och ett par matchande strumpor till tröjan och svarta brallor eller jeans så blir det finfint ändå. :)

Tröjor, heldressar och hängselbyxor hängs eller ja till de som det finns galgar till. Det är ju galet svårt att hitta galgar till barnkläder, jag brukar alltid be att få med mig galgarna i butikerna när jag shoppar barnkläder. Billigt, bra och jag slipper leta som en tok efter barngalgar. ;) Byxor blir vikta och travade på varandra i en hylla utan luckor för att det ska vara lätt att hitta utan att man river till förmycket. Strumpor och kalsonger i en egen låda (förutom några som ligger i gallerkorgen), pyjamisar i en egen låda såklart och scarves och bälten på en egen hylla. Allt för att det ska vara lätt att hitta.

Ett tag var jag lite extrem och hade kläderna i färgordning med, men nee det tog förlång tid att hålla på att lalla så, det finns ju annat att göra om dagarna med. ;) Men jag tycker helt klart att det är skoj med barnkläder, jag gillar att fixa iordning Liams garderob, kan det vara för att man blir så glad av alla färger tro?

Har ni fint och prydligt i era barns garderober eller kastar ni bara in skiten hullerombuller?




Bilderna blev lite små men HÄR hittar ni de i större format.
Ber om ursäkt för den kassa bildkvalitén.


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se
2009-12-11 @ 22:06:42
URL: http://beckahbitch.se

härlig färgklick :-)

Postat av: Filura
2009-12-11 @ 22:29:20
URL: http://www.mysfias.se

Oj, vad mkt fina kläder Liam har! Jag har oxå massor till Elvira, vet inte när jag ska hinna använda allting =). Här har vi oxå ALLA färger. Rött, rosa, lila, gult, mossgrönt, ja, allting! Jag har prydligt och fint i alla barnens garderober, älskar att pilla där, är precis som dig med det. I Elviras lådor så ligger bodys för sig, t-shirt för sig, tröjor för sig, mysisar, jeans, andra byxor, heldresser och klänningar, allting ligger på varsitt ställe så jag lätt hittar. Huller om buller klarar jag inte! Ibland så blir det lite huller om buller i Isabelles garderob, då sätter jag igång direkt att fixa till så det blir "fint" och ordning igen där!

Postat av: Anonym
2009-12-11 @ 23:27:08

Oj en hel del av helt underbara kläder! Jag är ganska slarvig tyvärr med kläder men ska försöka bli bättre på det. :)

Postat av: Anonym
2009-12-11 @ 23:42:53

Synd att du inte hade ett kort på smutstvätten, hade varit intressant att se!

Postat av: Nina
2010-03-24 @ 08:13:44
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/

Å vilken härlig blandning av färger.


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback