Trött så trött.. Julkorgar!

Hoppsan! Jag vaknade för en liten stund sen och är fortfarande trött och seeeg, Liam sitter nere hos farmor och tittar på Playhouse Disney. Liam har varit vaken några timmar och snälla farmor har tagit hand om honom så att jag fick sova. :) Varför är jag så trött då..? Jo vi var i Norrköping igår och sprang runt för att köpa de sista julklapparna till ungarna och vi var inte hemma förrens 18:30 och 21:30 var jag klar med all inslagning av julklappar.

Jag slog såklart inte in julklappar sålänge utan jag hann fixa mat, springa iväg på ett loppis som sålde ut allt för 1:-/saken och så väntade jag på att Liam inte skulle vara nyfiken i en strut. ;) Liam gick och la sig samtidigt som mig så jag väntade i onödan.. suck.. vi fick lura iväg Liam så att jag kunde slå in hans julklappar utan att han såg eftersom annars hade jag aldrig kunnat slagit in de utan att ha en unge som tjatar och gråter om att det är hans.

Nåja nu är barnens julklappar klara och idag åker vi in en liten sväng till stan för att fixa mina föräldrars och sambons föräldrars korgar. Hur ska man göra..? Göra egna korgar fyllda med godsaker eller köpa korgar som redan är fyllda? Jag brukar ju göra egna men fan känns lite stressigt såhär dagen innan julafton. Brukar ni göra julkorgar till någon? Har ni tips på vad man kan fylla korgarna med?





Kommentarer
Postat av: ann
2009-12-23 @ 13:02:03

jag skulle med vilja ha en julkorg hörru du kan ha i glögg vin frukt godis

Postat av: Anonym
2009-12-24 @ 11:54:58

Glögg, Choklad, Nötter och frukt är ett måste!!


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback