- Kokbok

lucka10


Lucka 9 lockar med utlottning av den grekiska kokboken Maros kök.
En mycket fin bok med ca 100 lättlagade och trevliga grekiska recept.
Bilderna i boken får en att kunna känna doften av Grekland och den grekiska matkulturen.

Maten har lagats av cypriotiskan Maro Papadopoulou, som sedan 1975 är bosatt i Sverige, och alla rätter och tillbehör har specialfotograferats av fotografen Leif R. Jansson.

Allt du behöver göra för att delta är att kopiera bilden och texten från denna sidan och lägga upp på din blogg. Länka allt till Veckans middag. Lämna sen en kommentar här så är du med och tävlar.

Tävlingen pågår till och med midnatt den 13 december.

Alla som är med och tävlar i varje deltävling är automatiskt med i dragningen i den stora avslutande dragningen på julafton.

Lycka till!!

ps. har du ingen blogg/hemsida, skicka ett mail till mig eller skriv en kommentar här, så är du med ändå.ds



TÄVLA HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

GESHIIA en ärlig och helt okej tvåbarnsmamma som är född -80. Jag bloggar om syskonverkstad, recept, shopping, outfits, säljes, foto men framförallt så skriver jag om våran vardag med både det bra och det dåliga of course. Du kan även hitta skojiga tävlingar och recensioner här i min blogg, enjoy!

RSS 2.0