YES YES YES!!! ÄNTLIGEN!!

Gah! har nästan blivit tokig härhemma, mitt mobila bredband har strulat sen i söndags. Det funkade en stund i söndags, lagom länge för att både jag och A hann betala våra räkningar (skönt det) men efter det la det av. Det funkade en sväng på måndagsmorgonen men efter det var det dött, så jävla dött som det kan bli och det har varit dött sen dess.

A åkte och jobbade tidigt på måndagen och har inte varit här förrens nu så jag har bara haft min mobil att gå ut på nätet med och då kan jag bara komma åt Facebook av någon konstig anledning. A kollade vad som var felet och ja man kan väl säga att stickan var trasig, så går det nog efter ett tag med ungar som inte vet hur man flyttar en bärbar rätt m.m. Hur som haver stickan är död men det var ändå dags att fixa internet genom väggen så A fixade det och nu sitter jag här och "nätar" för fullt. ;)

Har varit gaaaanska så jobbigt att inte kunnat kolla bloggar, framför allt min egen då jag väntar på kommentarer från en viss person som hjälper mig med en grej. Ni kommer få se snart vad jag menar iallafall några av er (tex ni som har mig som vän på FB). ;)

A lånar duschen just nu och när han är klar ska vi åka hem till honom och hämta en kabel så jag kan ha trådlöst internet här, vill ju inte sitta i hallen hela tiden med datorn. Det blir en sväng att hämta ut ett paket med och så ska vi väl käka tror jag, A var hungrig iallafall men inte jag, tar nog bara en dricka eller nåt. :)

Kommentarer

- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback