Dags att spendera lite pengar

Shopping! Idag är det shopping som står på listan och det gillar ju jag hahaha. Både Robin och Liam har en slant att spendera som de fått i julklapp så vi ska spana runt lite och se om vi hittar något skoj. Till Liam ska jag titta efter en ny skaljacka iallafall den han har nu sitter precis lagom med windstopper under.

Den stora frågan är vilken skaljacka jag ska ta. En av de senaste från Polarn o Pyret eller någon av de äldre från polarn? Sambon gillar ju den brunrutiga från Polarn, den som kom för 2-3 år sen och jag vet att den ska finnas på outleten i Vingåker så kanske blir ett litet stopp där. :) Ja vi får se om jag kommer hem med en ny skaljacka eller inte.

Vad händer hos er idag då? Spendera pengar som står på eran lista med?


Kommentarer
Postat av: sjubarnsmamma
2009-12-28 @ 11:55:37
URL: http://www.sjubarnsmamma.com

Jag har en ny tävling i min blogg där man kan vinna en personlig sagobok. Vill du vara med o tävla så gå in på länken nedanför



http://www.sjubarnsmamma.com/2009/12/tavla-om-en-personlig-sagobok.html



Ha en bra dag.

Postat av: Anonym
2009-12-28 @ 13:09:56

Jag har redan spenderat massa pengar!

Postat av: Jessica-tre killar och en tjej
2009-12-28 @ 14:04:19
URL: http://tremoten.blogg.se/

Idag är det rensning på schemat här. Hittills har vi fått ihop sju påsar med skräp, efter att ha kört en nonstop 27 fling boogie (leta saker som ska kastas, egentligen ska man stoppa när man hittat 27 men vi höll på i en kvart istället) och rensat skafferiet. Vi hade fått äckliga mjölbaggar så mycket åkte pga det :/

Dessutom har vi rensat på skrivborden och nu ska det diskas och hängas tvätt därefter plocka ur väskor och bädda rent i sängarna. Fullt ös medvetslös, haha.

Postat av: ann
2009-12-28 @ 18:52:40

händer inte mycket här hörru en vanlig tråkig måndag


- Ödsla inte tid på att vara elak!
- Vill du tipsa om en tävling? Gör det HÄR!!
- Jag blir jätteglad av kommentarer. :)
- Glöm inte att länka din blogg så jag kan läsa den också.
- Svar på din kommentar hamnar här om det är ett svar till inlägget.


Missa inga nya blogginlägg - prenumerera med Bloglovin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback